Bakisdag

Tjeenare! Sitter & är bakis.. har inget att göra och är lite ledsen faktiskt, för jag har tappat min mobil! :(

Den gamla då, som tur var men mitt simkort sitter ju i deeen!! :'(

Så har nytt nr nu! tihi kan vara lite roligt de me...hehe


Var ute igår å gp. Först satt jag hemma och förfestade med vivi & jerry sen åkte vi till stan, gick in till gp.. så kom Limpan & rydis! det var roligt =) hehe.. senare kom Malin & Elina dit. så det var roligt.. men sen missade jag sista bussen hem.. så jag & rydis gick hem från stan.. haha sen idag så köpte vi pizza & så...


är bakis as hell. men ska nog äta upp resten av pizzan nu :P höhö.. är en tjockis ja! :) men det är bra!!


ha de gött puss haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback