Irri-terad

Jag håller på att få cpskada som jag håller på här borta.. är hemma hos min pappa nu & vi har skaffat ett sånt trådlöst nätverk, men grejjen e att de funkar inte riktigt som det var tänkt.. ensa sekunden är ja jätteansluten men andra sekunden så är jag heöt plötsligt inte de alls längre.. så allt stängs ner, msn o allt så jag börjar nästan gråta!!

=)

Men i alla fall. ska till skolan imorgon , en lektion bara så jag börjar 9.00 och slutar 11.30 rätt gött faktiskt.

Var hemma hos min syster förut med kusin-emelie, vi lämnade av lite kläder och hämtade lite andra.

Jag ska lägga mig och kolla på seinfeld nu och sedan blir det nog att titta på lite sex and the city..


Hajdiiiiiiiiiiis
p.s nu verkar datorn fungera som den ska d.s :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback