julklappar #2

Igår var jag inne i stan med min syster och köpte lite julklappar..
det var så sjukt mycket folk att man nästan fick armbåga sig fram genom alla människor som var ute i julrushen !

Men vi fick i alla fall köpt till Nathalie, mormor & morfar, pappa & Marie. Jag ska åka in idag också för att köpa klart resten.. Det är så svårt att komma på nåt att köpa till Andreas & oscar, vad köper man till en 5 respektve 8 åring? Funderade på spel, men det känns som om dom är lite för små för att förstå de.

Men nu ska jag i alla fall dusha, sen ska jag hem till Najda för att hämta min plattång & sen ska jag träffa Emelie i stan och vid 4 ska jag träffa Malin på backaplan!

Ska ringa vivi också för att höra hur hon mår.. Tänker på dig vivi hela tiden ska du veta! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback