Kan man se de så?

Ingen älskar mig som jag ! Har en sak att erkänna tyvärr, När jag är i närheten är du bara näst bäst !

jag är helt enkelt så jäkla bra  !

fölåt.
haha,


Börjar skolan imorgon halv 2, skönt.. Men jag ska upp tidigt och åka till stan för att köpa mig ett par skor, är berklgien i stort behov utav det... Ska hinna plugga lite också!

Var i stan idag och tog en fika med Lovisa, har inte träffat henne på så sjukt länge, så det var mysigt och bra ! sedan kom challe dit också.. så satt vi & tjöta

Sen när ja kom hem, så kom emelie till mig en svänga,,hon är i gbg nu, och det är bra  ! hehe, Hon har vart i varberg i 3 dagar nu och det började kännas lite tomt , haha ! Men nu är hon är och åker med mig till stan imorgon som en trogen följeslagare som hon är =)  Meee liiiike yoooou baaaabe  !

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback