Day #1

Idag har jag sovit hela dagen. Somnade vid halv 9 imorse ( jobbar natt) och vaknade kvart över 5 på eftermiddagen. Hann inte göra mat och inga pengar hade jag heller, så det blev till att dricka en kopp kaffe, ta en cigg och sedan åka till jobbet.

Har precis ätit "lunch" nu och kollar på OC.

Har släppt allting nu och skiter i det. tar dagen som den kommer och lever mitt liv utan massa jävla drama all the time.  Ska bli skönt att bara få vara ett tag

Ser fram emot festen på Lördag, ska på 70-talsfest :D P kommer ju vara där men det är gammal historia nu, förhoppningsvis.

Ringde J förut, men privat nummer, för att säga till han att jag behöver hämta mina saker imon, så att jag sedan kan gå vidare. Men fick inget svar, men vad hade jag förväntat mig? det som är bra, är att jag inte bryr mig heller. =)

Om ett par dagar så kommer det också vara historia. Fattar inte varför killar ska ta upp så mycket tid av en.

Se, nu handlar detta om honom igen, fast jag har sagt att jag inte ska tänka på det. (fast jag vill dock höra vad han har att säga, inte för att det kommer göra någon skillnad, men ändå )

Ska kolla vidare på OC nu och hoppas att tiden går snabbt så jag får åka hem och sova. Imorgon kommer Carro hem till mig vid halv 4 tiden och efter det ska jag hem till pappa för att börja packa ner alla mina saker. Flyttar ju till min egna lägenhet 1 Maj =) Ser fram emot det som fan....


Detta året började med katastrof, det blev sedan bättre, och sedan drama. Men resten av året ska bannebe bli BÄST!

i try to not loose my head but I wish that you were allways there..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback