Day #2

Idag vaknade jag vid 2tiden, tog en cigg, en kopp kaffe och la mig sedan i soffan, pratade telefon större delen av dagen med bla. Emelie, Challe, Lovisa och såklart, sist men inte minst, Carro.
Träffar Carro i princip varje dag, men ca. 50% av alla mina SMS är från henne.. haha !

Pappa kom för att lämna bilen till mig och min syster, så vi tog den och åkte till affären för att handla mat (en svänga in på Lindex, som vanligt ) sedan en fika hos Mormor. Det var lika trevligt som vanligt.

Kom hem igen vid 7 tiden, lagade mat, kollade på TV och sedan blev jag körd till jobbet. Och här har jag suttit nu sen kl halv 9. Börjar bli ganska hungrig nu så funderar på att äta en bit mat... har ju med mig en del med tanke på att jag ska jobba i 10 timmar. (7 kvar :P Härligt)

Har haft ganska fullt upp idag ändå.. så har inte reflekterat så mycket på allting, men ibland har det ju poppat upp lite oklarheter, som jag stolt nog att säga, har putt undan för att tänka mer positivt! POSITIV OCH STUDSIG! jajamen!!! =)


Schulmannarnas sida, 1000apor.se äger!! :) Är helt fast, haha!


hej hopp, ja ni vet resten........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback