Min hjärna är vrickad.......

Har inte sagt detta till någon, eller ens nämnt det överhuvudtaget.. Men det gnager i mitt huvud hela tiden och jag vet inte vad jag ska göra.. Fattar inte varför jag ens reflekterar över det....

Ett ex, som jag till och från i 6 år har varit "tillsammans" med, det har aldrig varit riktigt bra och vi har haft biiiig problems om man säger så, senast vi slutade träffas var för ca. 3-4 måndersen.

Jag var den som avslutade det. Var skit glad, och allt var bra och flöt på, träffade J bland annat. Träffade exet ute på krogen en gång, vi pratade och det slutade i en onödig mening från hans sida.

Men iaf, han har tydligen skaffat flickvän nu. Fick reda på det förra veckan. Ärligt kan jag ändå säga, att jag är glad för hans skull, att han har gått vidare, för det var det jag sa till honom att det är dags att gå vidare liksom. MEN, varför tänker jag på det så mycket då ? jag har inga känslor för honom, what so ever, så det har inget med det att göra...

Det hade kännts bättre om jag också haft någon, jag trodde att jag skulle vara den som hittade någon först, det gjorde jag kanske (J) men det sket sig ju totalt.. det kan vara därför.... Men ni aaaanar inte vilken lättnad det var att få ut denna konstiga tanke iaf.. Hoppas jag kan släppa detta nu... Nu låter han mig vara ifred iaf =)

( nu är jag omogen, men det är en ful tjej haha )



Sitter på jobbet, fick precis meddelande av en kille jag träffade i tisdags på krogen, trodde inte han skulle höra av sig haha.. men det gjorde han, kl 04.15 haha men ändå.. Han är inte från GBG men kommer inte ihåg vilken stad det var.. HMMMM... ??? står still i mitt huvud nu haha !



Tänker fortfarande på J.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback