Vad trodde jag?

Jag trodde allt hade blivit bra igen.. men det verkar inte som att det betydde något för dig alls, var det bara tomma ord? pratade med dig inatt, och det kändes bra, men nu verkar det inte som det längre...

du är en så svår person, det är omöjligt att veta vad du tänker eller vart du står. det enda jag vill ha är, som du uttrycker det, "respons" men tydligen går inte det för dig att ge.

jag har sagt det innan, och det är så att man måste träffa. fungerar inte att prata i telefon, msn etc.
Läste igenom gamla sms från dig, och önskar att du var likadan nu som du var då, trots att jag dissade dig rätt fett där i början så betyder inter det att du behöver spela kall nu bara för att jag har berättat att jag gillar dig.

Å andra sidan, så kanske jag överdriver, men av din sida är det mycket prat men lite verkstad, tyvärr.

jag funderar på att avvakta tills nästa helg. typ lördag. har ju ändå inte tid att träffa dig på ett tag... så får väl se hur det går, om jag kanske glömmer dig inom en vecka, om jag inte pratar eller träffar dig... för jag kan inte påstå att jag förväntar mig att du kommer höra av dig iaf.... även om du sagt att du skulle ha gjort det, om jag slutat höra av mig.
som sagt, mycket prat men lite verkstad.

nu är klockan kvart över 11. jag tänkte jag skulle ringa vid 2-3 tiden.. och om det blir ett "bra" samtal, får jag se vad som händer, blir det inte det, eller inget samtal alls, blir det 1 veckas avvaktande!! Punkt slut.

återkommer med hur det blev.......


"hejdå" (internt från gårdagen haha)


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!

Hoppas du får en bra kväll!

Postat av: The Foxxy Fox Ozkar

Jobbigt med kärlek!
Hoppas det fixar sig!

2008-04-19 @ 23:22:08
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback