vad var det som hände ?

Jag hade en plan, tajmad och klar in i minsta detalj... det som hände nr 1, var att orsaken till planen gick åt skogen, det som hände sen var att jag upptäckte att jag hade känslor minsann, men nu har det gått åt helvete också..

Jag fattar ingenting, vad är det jag gör för fel ?
ne, jag har inte ens gjort något fel, eller a, ett misstag, men jag tror knappast att det har något med saken att göra, eftersom att jag har fått ganska dubbla budskap, är det även därför oerhört svårt att sätta fingret på vad det var som hände....

det enda jag har begärt är sanningen, och att du skulle vara ärlig, och det trodde jag att du var också..
Jag har gett dig sjukt många möjligheter att säga sanningen, har du ljugit då ? eller har jag missuppfattat hela grejen?

Alla säger en sak, du säger en sak, med eran verkstad verkar ligga nere för tillfället, jag har offrat så sjukt mycket och gett nästan allt jag har.. men inte ett skit får man tillbaka.
Alla har sagt till mig att skita i det, men det är inte så lätt, har man fastnat så har man! Jag gav dig en simpel fråga där det endast fanns 2 svar, ja eller nej. vad var problemet då ? har jag inte visat tillräckligt mycket att jag kan ta sanningen?

Att du mår dåligt? ha, vilket skämt. Sedan hör jag av din kompis, att jag får dig att må dåligt, att jag inte är en bra tjej för dig? att jag "sårade" dig, du har inte visat ett skit, eller sagt ett skit till mig. Vad hände med den ärligheten?  Du sa att du är rak på sak, och att du hade sagt något för länge sen om så hade varit fallet? men hur fan är det då? för du har inte sagt nåt och du har inte visat något heller, så jag tror det är ren bullshit!

Jag har fått nog av killar som är egoistiska, fega idioter, och från och med nu kör jag mitt eget race. du kan ta din jävla sprit och stoppa upp den någonstans, för nu har jag fått nog av den är skiten. det tar upp alltför mycket tid av mitt positiva tänkande!!!!


over and out!

"Now that cant kill me
can only make me stronger
I need you to hurry up now
Cause I cant wait much longer

I know i got to be right now
Cause I cant get much wronger
man, I've been waiting all night now
Thats how long I've been on ya"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback