Heart aint a brain

Tjena hoppsan !

Sitter nu med en kaffe och kollar på made på MTV. Tycker de e ball :P Hade jag varit med, hade jag velat lära mig att sjunga och sedan få uppträda,  Vad hade ni velat bli "made" till ?

Helgen har varit helt OK, har inte haft så mycket pengar, så har varit hemma hos mig med kompisar och druckit lite vin/öl och umgåtts.  men helgen som kommer nu ska jag åka till Knarrholmen :) En kompis och hennes dotter har hyrt stuga där i en vecka så jag ska åka dit med min storasyster och så ska vi grilla och sola & bada på dagen. Det kommer bli kanon. Hoppas bara att vädret håller i sig. Är inte det bästa just nu kanske, men de blir nog bättre förhoppningsvis. och det brukar ju vara finare ute i skärgården.

Vad ska ni göra till helgen?

over and out from MICKAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback