SatC

Igår var jag och såg sex and the city =) Den var så jäävla bra, höll på att börja lipa flera gånger! Fast, jag hade förväntat mig mer av den filmen, men den var ändå så otroligt bra att jag var helnöjd i alla fall.

Då kan jag ge vidare mina "love" initialer som jag har, för jag har ju redan hittat min kärlek (L)

Egentligen vill jag berätta om den bästa scenen, men det finns ju de som inte har sett den än, och man vill ju inte berätta i förväg. Får vänta ett par veckor tills de flesta har sett den. :)

Men jag kan säga att filmen är väldigt förutsägbar, det inte lite trist, men samtidigt, Vem älskar inte förutsägbara kärlekshistorier? Jag älskar dom iaf!!! :) Man blir så lycklig och full av känslor!
Speciellt nu när det är sommar och man har världens underbaraste pojkvän hemma :P

Aja, efter filmen kom Mehdi och häntade mig så åkte vi till Partille där han körde lite cross och sedan åkte vi hem och sov gott ! Det finns inget bättre än att somna och vakna upp med honom!! Så mysigt,så,

Hur ska jag klara mig en hel helg utan att få sova med honom? När vi sovit med varann i princip varje dag i snart 2 månader? Äh, jag får kramas med Vivi & Carro istället, det är faktiskt nästan lika mysigt (L)

Varberg, here we come !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback