¤ Sommar & sol ¤

Idag känner jag att det är sommar ;D Jätte fint väder, och jag Mehdi & Pelle ska snart åka och köpa glass å sen till Ramberget och njuta av vädret!!!

Har Varit i Varberg hela helgen!! Det var jätte roligt och mysigt.

Var ute på en krog på Fredagen och sen var vi på stranden på Lördagen. Carro brände sig på en brännmanet haha
det var roligt för oss andra men inte för henne stackaren.

Så jag och Carro tog bussen hem till min farmor och farfar som bor i varberg. Så fikade vi osv där. Sedan åkte vi och handlade mat o sen tillbaka till campingen igen. Efter det åkte Vivi & Dea hem till Göteborg igen och jag och Carro grillade kött och åt med potatissallad och det var ljuvligt. :) hehe

Framåt 8 kom Mehdi & Pelle upp. Så spelade vi minogolf och så. Jag vann! :) Självklart.

Sedan skulle dom supa mig under bordet tydligen, och ja, det klarade dom bra. vid halv 3 körde jag ett rådäck. Sa att dom skulle vecka mig efter 1 timma, det gjorde dom, men inte gick jag upp inte, Jag blev skit förbannad istället och sov vidare.

I söndags spelade vi minigolf igen och städade husvagnen och käkade osv. Sen åkte vi hem. Så det har varit en aldeles underbar helg vill jag lova!!

Men nu måste jag sticka! Så dom inte behöver vänta på mig.... som vanligt haha

Haha, har en video på en gammal mobil. Jag sitter på en stol och dricker öl, så filmar en kompis mig, och helt från ingenstans säger jag:

"Va underbart gott det e på sommaren, vackra dagar vackra stränder, sol och bad, varje dag, öl e bra, jag e glad!"

haha, skrattar alltid så mycket när jag kollar på den! Det är tider de ! :D Ska se om jag kan få upp den här ngn dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback