Alanya <3

Kom hem från Alanya igår morse, och har jobbat hela natten nu, sen klockan 20.30. Bara 1.20 h timme kvar. Sen får jag äntligen åka hem te min älskling, han ska dock jobba men får träffa han lite granna iaf. Saknar han såå..

Känns som att vi inte träffats tillräckligt sen jag kom hem, vi träffades VARJE dag i över 1 månad, asså jag menar verkligen VARJE dag. Sen helt plötsligt åker jag bort i 1 vecka, och hinner knappt se han mer än några snabbisar. Men vi har bestämt att hela lördagen ska vi vara med varann!

Jag jobbar natten fredag till lördag, så vi kommer ligga i sängen heeela långa lördagen och sedan festa på kvällen. Det kommer nog bli en jätte bra dag hoppas jag! :)

Ne, nu ska jag fortsätta kolla på OC.. Bara 1.10 timme kvar nu!!!

haaaaaaa de pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback