chilloooout

Sitter hemma med Vivi och kollar på film, Three can play that game, har sett den innan, men somnade så jag såg aldrig slutet... Idag ska jag vara med vivi hela dagen, vi ska äta lunch på Paprika och sedan färga håret ! :)

Baby var här nyss och tog en cigg.. Så söt, kommer förbi då & då när han hämtat bilar till jobbet :)

Ska på bio ikväll, inte med vivi som planerat utan istället med Lovias & Elina ! Hoppas bara det finns biljetter kvar, eftersom det inte går att boka utan man måste i såfall betala med en gång, med VISA och det har jag inte.. :(

Igår var jag med mehdi när han jobbade, det var roligt att se, jag hjälpte till lite, lite asså haha!!
Sedan åkte vi till Tugras jobb och fick gratis mat, sen åkte vi hem och kollade på tv och satt vid datorn.. :)

Vaknade vid 7 imorse, och gick upp :O otrooligt, men det är alltid så, när jag e ledig, vaknar jag tidigt och är helt pigg, men när jag ska jobba så är de typ omöjligt att vakna... måste börja skärpa mig med tiderna nu alltså!!

Sitter på msn, kollar på film, dricker kaffe och har tankarna på helt annat håll, at the same time. Får lägga ner nu och koncentrera mig på filmen och slappna av lite.. ska städa mot eftermiddagen också.. hmm, måste lämna tillbaka dammsugaren som jag lånat av Tugra snart... heheh..

Ha de så bra pöss & köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback