hemma...

Är hemma ifrån jobbet idag.. Vaknade lite sent och kunde verkligen inte med att komma försent, så jag ringde och sjukanmälde mig.. men det var nog lika bra det, för jag behövde verkligen vila, har jobbat så mycket nu på senaste..

Har varit med älsklingen hela morgonen, men nu har han åkt till jobbet :( Saknar honom redan, helt underbar! (L)

Imorgon ska jag gå på bio med Vivi och se Sex And The City äntligen :) Ser verkligen fram emot det.

Nu har Vivis mamma åkt till Finland i 2 veckor.. Så vi har bestämt att jag ska sova hos henne en dag nästa vecka, så att vi kan mysa bara jag & hon utan killarna haha :) 

Men nu ska jag platta håret, för det ser ut som en virvelvind typ :P

Ha en bra dag   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback