idiot.se & 1000apor.se

När jag jobbar nattskiftet, brukar jag vara inne på sidan idiot.se. den har verkligen fångat mitt intresse!
Det finns all möjlig skit där som man kan skratta åt och som fördriver tiden!

just nu är min favorit spelet "världens svåraste spel".

En annan sida som har fångat mitt intresse är Schulman's sida. 1000apor.se
Den är otroligt underhållande! ;)

Katreen 21.30 är min favorit! :)




Vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken inatt!!?


  •  Kom hem från Alanya torsdag morgon kl.06.00.
  • Somnade vid ca. 08.00.
  • Gick upp vid 10.00, Var med Carro på Frölunda torg (Lämnade in min telefon på lagning, fick en lånetelefon, som jag direkt fastnade för, min mobil får gärna gå sönder oftare :P )
  • Vid 17.30 kom Mehdi hem
  • men åkte igen vid 18.00. Då försökte jag sova lite.
  • Somnade vid 18.30
  • men vaknade igen vid 19.15.
  • Började jobba 2030.
  • Slutade jobbet  0700,
  • var hemma 07.30
  • Somnade vid 08.00
  • vaknade 09.45
  • Hade besiktning på mi lägenhet 10.00
  • Somnade vid 14.00
  • Vaknade igen vid 16.30
  • Började jobba nu igen, 20.30....
  • till 0700!

Men imorgon får jag iaf sova heeela dagen! min baby kommer ju ligga hemma och sova som en gris när jag kommer hem med tanke på att han är någonstans full ikväll hehe, Så där blir man ju inte störd iaf! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback