jag skrattar fortfarande! =)

Allvarligt talat, snubblade in på stureplan.se HA HA!

Visste inte var jag skulle börja,
Vart jag än klickade eller tittade var det så patetiskt att jag blev aldeles förvirrad! :S

Vissa av orden liksom stack ut, som stödord nästan, det var champagne, lyxigt hotell, frukost i lodon med utsikt över.. blondiner med stora bröst överallt, "kändisar" som varit ute i vimlet i helgen, men allvarligt talat, " VARUMÄRKESKONTROLL" HAHAH seriöst, va är det för liv dom lever, och vad är det dom snackar om "kreddmupparna", som ska vara några slags, stureplans-wannabe, som är året efter med allting, som skulle " hänga på klädesaffären cheap monday och festa på f12" Lägg av nu! Ne, känner att jag har för mycket tid, som ens orkar spendera tid på att bry mig. Men jag tycker det var otroligt roligt faktiskt..


Sofis mode!  Ärligt talat, jag köper alltid tidning, det roligaste är varför, jo för att håna. Hon åker runt och går på modevisningar i Paris, Madrid, New york, alla storställen, sitter med en kamera, en penna och antecknar: "Den tyska modellen Julia Stegner i gnistrande underkläder på Victoria's secret modevisning i New York" ( måste länka till källa:
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2611226.ab ). vafan liksom, är hon skillad till att ta en bild och skriva detta och sedan fixa å trixa lite med powerpoint, en hel tidning fullt av det. Vilken begåvning! (flämt!).

Hon sitter och klickar runt på typ, hm.se , topshop.se , halens.se, tycker att denna kjolen var fin, dessa skorna var nice... åå läcker bikini. sparar bilden, klistrar in dom lite sådär trendigt slarvigt, och skriver, "denna finns att beställa på topshop.se. Allvarligt, till och med min kusin som är 5 år, kan göra detta precis lika bra, fast han söker på google, hittar en bild på en dinosaurie, kopierar, klistrar in den i paint, skrivre en text till " en fräck dinosaurie". sparar och skriver ut. haha, det är nästan skratt retande. Men det roligaste i hela tidningen är i början, hennes lilla kolumn som hon alltid har med, Jag ringer alltid Carro, "lyssna på detta.... " och så skrattar vi gott tillsammans.

MEN!!!!!!!!!! Jag ger ändå mycket credit till Sofi! Jag kan tänka mig att det är väldigt, kanske simpelt, men roligt och ett givande arbete. Hon är smart som tjänar pengar på detta! Det kan jag absolut inte säga annat om. Jag har inget emot Sofi personligen, det får ni verkligen inte tro. Jag menar bara på att en apa skulle kunna göra samma jobb som hon gör.

sist men inte minst, en gång, satt jag och skummade igenom tidningen, såg en bild, på ett par helt sjukt illrosa solglasögon, jag hann inte ens stänga tidningen, stack ner till ur&penn och köpte dom. 65:-. helt underbara!! (säg inte till någon, he he )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback