¤ Midsommar ¤

Midsommar, Var helt Ok. Var med min älskling hos hans kompis flickvän som även fyllde 20 år. Jag skulle börja jobba dagen efter klockan 06.45 så hade först inte tänkt att dricka alls, men ångrade mig och tänkte att "jag tar några öl bara" . haha, javesst änna, några öl, + jaeger och ett par öl till. Det var rikitgt roligt faktiskt! Förutom en period på ca. 15 min. av kvällen då vi tjaffsade lite jag och min pojkvän men det gick över snabbt.. :) Var inget allvarligt. Vi grillade och åt jätte-god tårta. Vid halv 12 var jag ganska full och kom på att jag verkligen måste hem. Älskling ringde sin mamma som skulle komma och köra hem mig, men det tog lite längre tid än vad jag väntat mig så halv 2 var jag hemma.. Så söt som min älskling är så stannade han kvar hemma hos mig och åkte aldrig tillbaka till festen som han egentligen skulle ha gjort.. Somnade vid halv 3 - 3. Gick upp halv 6 och åkte till jobbet. Somnade på jobbet vid 7 och vaknade inte igen förräns vid 11-tiden. Skönt att sova lite :P Var en lyckad midsommar helt enkelt ! ;)

Kommentarer
Postat av: sara

haha soft att få betalt för att sova ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback