Midsommar ! :)

Midsommar på fredag då!
Jag är ledig onsdag torsdag och fredag, men jobbar lördag och söndag.
Inte så roligt att börja jobba 06.45 dagen efter midsommar kanske...
Men jag får helt enkelt ta det lite lugnt detta året, några öl kan man ju dricka, men åka hem i tid så att jag inte försover mig på lördagen. Jobbar 06.45 - 19.15 både lördag och söndag, men jag får dubbelt betalt denna helgen :)
Så det kommer bli en fet lön i Juli ! Har även haft nattskiften och kvällspasset så det känns bra som fan :)

Men på midsommar ska jag i alla fall hem till Sofia, hon fyller 20 år då också så det blir lite dubbelt :). Bäst för Carro att hon följer med nu asså ! hon kan ju åka hem tidigt med mig då om det blir problem för henne. Ska säga de nog tror ja.. Så får hon välja sen då, hur hon ska göra.

Undra vad Vivi har för planer? Hon skulle ju äta middag med sin pappa vet jag iaf... får nog slå en signal till henne sen och fråga :)

Back to work !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback