Sjuk...

Fyfan, sitter på jobbet och mår asdåligt.. Har ont i halsen, öronen, sprängande huvudverk och säkert feber också..  Hoppas jag inte är påväg att få halsfluss nu bara! Har ju planer på att åka till Alanya på onsdag med syrran, så jag vill vrekligen inte vara sjuk.

Jobbar 8-19 idag.. vill egentligen gå hem och vila men kan inte med att gå hem med tanke på att jag antagligen ska vara ledig i helgen..

Men imorgon får jag verkligen verkligen inte vara hemma! Behövs på jobbet, därför borde jag gå hem för att vila så att jag mår bättre imon. Thomas är på möte nu i ca. 1 timma tror jag, så efter det kommer jag nog kicka hemåt.. är jag sjuk så är jag, finns inget jag kan göra åt, känns bara jobbigt att ringa te chefen för att meddela det. Hon lär inte bli glad på mig. men som sagt, att vara sjuk kan man inte göra något åt plus att jag har ju stått ut sen klockan 8, till antagligen halv 4-4, det är ju ändå 7-8 timmar...

Saknar min söt sååå mycket.. men får antagligen ringa och säga att han inte får komma idag så att jag smittar honom, om jag inte redan gjort de vill säga...=(

Aja, tillbaka till att inte gör någonting nu.. Sitta och se klockan ticka sakta sakta sakta............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback