tors 12/6 22.10

Skickade sms till Carro

" Kollade mitt schema nu. är ledig midsommar men jobbar helgen. 7-7 på dagen. segt. men får ta de lite lugnt bara. vi behöver ju inte megafesta? Mehdi frågfade om jag ville att vi skulle göra något kul på midsommar så vi e med dom iaf. det vill du eller?puss puss

Carro Svarade

"Vadå jag kan la medafesta eller:) :P det är lugnt bara vi inte sitter i en bil hrla kvällen haha"

Jag

"tänkte du skulle vara stöd med mig bland alla slkoholister men men. haha får börja tidigt så att jag e nykter pånatten igen när jag ska sova haha vi har ju hela dagen på oss:) vad gör du? puss

Carro

" haha aa så får DU göra:P, Jag slutade jobbet nyss så jag gick hem till dig för att byta skor. vill ha mina nya imon :) hur är det på jobbet?"

jag

"det är segt som fan men annars bra. saknar faktisiskt Mehdi nu haha känns som jag knappt träffat honom sen jag kom hem.. det har jag men bara snabbt varje gång :( men vi har sagt att på lördagen ska vi va me varann hela dagen när jag kommer hem från jobbet hehe sen ska vi ju supa yes yes yes :) ska du till stan och dricka öl ellre din fuskis? puss puss puss"

Carro

"haha den khelb. Ne jag ska iunte till stan :(:( Naika orka in den fisen. Men ring mig sen puss puss puss"

Jag

"vad ska du göra då?"

Carro

"ingenting"

jag

"okej. roligt meddelande din mes. saknar du mig inte? puss"

Carro

"Ne för du saknar bara Mehdi :p jo klart jag saknar dig. Jag har tråkigt. Vill göra något men ingen orkar :("

Jag

haha ja emn jag saknar dig också fattar du väl :) men dig har jag varit med hela dagen typ, hehe jag kan ringa dig om en stund när jag ska röka så får du lite sällskap iaf. du vet att jag hade druckit öl med dig om jag varit ledig. är sugen som fan vettu :) puss på dig din slinka

(så skickade jag med en bild på en registreringskylt med mitt namn på och ett hjärta haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback