Vet inte vad som har hänt.....

Jag är totalt nerkärad, det var liksom längesen jag var sånhär, känner knappt igen mig själv. Är jag lite toffel kanske? haha ! Men det känns bra iaf! Men så fort jag kollar på honom, kan jag inte hejda mig att ge han en puss, en kram eller bara en klapp på armen. Så fort jag inte är med honom, tänker jag på han hela tiden.

Och vet ni vad jag gör??? =) varje dag, går jag in på aftonbladet.se --> horoskop. skriver ner det i ett sms, och skickar det till honom! Varför? har blivit en grej jag gör..  För att jag är så nerkärad att det är läskigt. jag är ingen psykobitch eller ngt nu asså som det kanske låter som, han är lika kär i mig. Vi är lika kära i varann helt enkelt. Min lilla al-mahdji! haha, jag kallar honom så ibland... (tönt ja vet)

Men det är en skön känsla, det var lääääängesen jag kände såhär för någon! Han kom i mitt liv precis när jag behövde det som mest! Kunde inte passat bättre. Vi har varit tillsammans i lite mer än 1 månad nu och det har varit underbart..

När jag får fix på Internet hemma, ska jag lägga upp en jätte fin bild på oss, som carro tog i Lördags. är på jobbet nu nämligen, jobbar till kvart i 9.

2 timmar kvar då alltså, tills jag ( stopp, nu ringde han =) haha ) får träffa honom då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback