dålig uppdatering...

Har inte skrivit på 1 eller 2 dagar nu, kommer inte ihåg hehe
Men jag har inte haft tid helt enkelt. Jobbade som fan igår, trodde att jag skulle vara klar vid lunch, men var klar vid 1, och sen kom det bara mer och mer saker att göra så det blev en heldag till klockan 4 i alla fall...Gött ändå med lite pengar :)

Provjobbade idag på ett Café. Det var faktiskt riktigt roligt och jag hoppas att jag får jobbet, kan se mig själv jobba där faktiskt :) Men det var tydligen ett par tjejer som hade varit där och provjobbat så får väl se.. får hålla tummarna hela helgen :)

Nu har jag iaf precis ätit mat, gjorde men speciella TacoPaj som bara jag kan :) sjukt god, men är as mätt nu. Orkar inte ta mig upp från soffan.. Har städat lite idag och ska diska snart.. Vivi & Dea kommer hit ikväll så ska vi ha Saw-maraton. Har sett alla de filmerna en miljon gånger men aldrig såhär efter varandra...

Saknar min babe... känns som det var as längesen jag såg han, fast jag pussade han hej då imorse klockan 5.00 !!! JA, SÅ TIDIGT VAR JAG UPPE! Brukar typ komma hem den tiden hahaha... Men var relativt pigg ändå =D

Ne, ska upp och ta en cigg och en kopp kaffe...

Trevlig Fredag allesammans

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Mickan :) vilken fin blogg du har! hoppas den går bra så att du blir miljonär hihi! Ses på lördag för då fyller jag ååååååår! party! Puss & Kram

2008-10-09 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback