fy fan...

Är sjukt dålig på att skriva nu när jag bara går hemma och inte gör nåt...
Men ska ändra på detta NU NU NU ! :)

Har haft en as ball helg :) i Fredags var jag hemma ändå tills Lovisa övertalade mig till att åka in te stan över ett par öl. Var på diamond dogs och hade riktigt skoj! :)

I lördags var jag hemma hos Malin som fyllde år, åkte sedan vidare till Valand. Hade helt OK, tills Fredrik, Syrran, Johanna & Dagge kom dit. Hade skit roligt, och kan tacka Elina för en otrolig kväll :)

Igår, Söndag, var jag hemma med min älskling hela dagen, sov, hyrde film, kollade andra avenyn och käkade Pizza :)

Sov till klockan 3 idag, sen kom therese en stund och nu är Carro här! :) Fast hon sitter och pratar i telefon med Vivi....

Väntar på att Elina ska lägga upp bilder från i Lördags.......så ska jag lägga upp ett par....
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback