Mario Galaxy

ååh, sitter och spelar super mario galaxy på WII men har fastnat nu så jag tröttnar.. sitter på fuska.se och föröker fatt hur fan man gör!!  Får Paniiik snart!!




I Fredags var åkte jag och Lovisa upp till Stockholm, hon skulle jobba där så att jag åkte med för att få en utekväll på Söder :P Men vi åkte hem på lördagen igen så att det blev en snabb visit och mycket bilkörande. Men det var riktigt skönt att komma iväg lite från Göteborg! Borta bra men hemma bäst :) Älskar mitt GÖTEBORG !!



Kom hem typ 9 på kvällen på Lördagen, till en sovande Mehdi och en sovande Pelle. Jag försökte allt för att väcka dom. Satte tillochmed på hög musik men dom gick fan inte upp. Så tillslut kröp jag ner brevid min älskling och somnade! Vaknade dagen efter vid 10-tiden.

Det roliga var att jag och Lovisa satt i bilen och pratade om att vi ville åka till Freeport för att vi inte varit där på så sjukt länge, flera år asså. Så när vi vaknade kom Pelle på att vi skulle åka dit för dom har tydligen jätte god buffé där. Jag typ slängde mig på telefonen och ringde Lovisa.

så vi åkte dit på en roadtrip, jag mehdi lovisa och pelle. Vi käkade på världens godaste buffé som vi senare bestämde att vi skulle äta på varje söndag. Sen blev det shopping såklart. Fast jag köpte bara ett par stövlar. Hittade inget annatt. men ångrade mig starkt att jag inte köpte ett par jeans också. jag äääälskar Fornarina jeansen och dom var sjukt billiga =)



Efter detta gick jag Lovisa och Carro till Kvillebiljarden för att spela lite  jack vegas. Lovisa spelade bort 400 typ men hon vann sedan 1400 så gick plus 1000:- Medans jag själv förlorade typ 300:- :( åååh ska fan dit idag igen för att vinna lite.




Och sen såkart blev det Andra avenyn som vanligt varje söndag! Vi bäddade ner oss i sängen jag å mehdi framför datorn och inget kunde störa oss på 1.5 timma!! :)



Men nu ska jag nog sova en timma eller två. Har varit uppe tidigt idag för att övningsköra. hmm seegt som fan.. Kom nästan inte upp imorse. Mehdi tog mitt täcke från mig innan han gick till jobbet, så jag fick ligga och frysa tills jag äntligen gick upp. 10 min innan jag skulle köra. men jag bor typ 1 min. från körskolan så det var helt OK.

Men nu måste jag ringa mamma och fråga hur fan man gör på den jävla banan som jag aldrig klaraaaaaaaaaar!!


puss puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback