miss tror-hon-är-duktig

Nu har jag sökt till Komvux.

Ska läsa upp det betyg som jag har IG i. Sökte till Pojektarbete & Historia A.

Men, jag hittade en kurs som hette Desktopp. Det är en kurs som går ut på att retushera bilder och jobba med bilder osv. Är bara en 50p kurs så sökte den för skoj skull. Älskar sånt! :)

Så nu är det bara att vänta 2 veckor så får jag se om jag får läsa dom.

FÅR BARA INTE GLÖMMA ATT SKICKA IN MINA GYMNASIE-BETYG, SNARAST!




Förresten, jag har börjat städa också.. tagit alla kläder och lagt det i en hög, det som ska tvättas alltså och lagt disken (fast det knappt är någon för en gångs skull, några glas och EN tallrik ) i diskhon och kokat kaffe som jag nu ska dricka! :)

PS. Mehdi sover fortfarande, jag ger upp haha DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback