4 månader.

Idag har jag och min kille vart tillsammans i 4 månader. Så vi ska hitta på något idag.

Fast han verkar inte speciellt på att göra något. Som igår sa han;  " men egentligen, 4 månader är ingeting att fira, man ska fira typ 6 månader, 1 år osv. "

Ursäkta mig då ! Då sa jag att när han e tillsammans med mig så firar vi varje månad, skulle kunna fira varje vecka om det var så hahahah.. 

Men jag är ju tvungen att fira jävla 4 månader för att få han att hitta på något. Han har varit ute och snurrat nu varje dag i över en vecka. Vi träffas ju varje dag, bor ju fan ihop. Men hur mycket begärt är det att han kanske inte behöver komma hem så sent för en gångs skull så vi kan umgås lite?? idjooot, ibland blir jag bara så trött på han. Då framstår ju jag som en jävla psykoflickvän. Men så är det ju inte. Men han fattar inte det bara...

Ja mena, jag hittar ju också på saker, umgås med mina vänner liksom. Men inte VARJE VARJE dag. Vafan, man har ett jobb och sköta också.

Fast vi har pratat om detta. Och han säger att han fattar och att han ska skärpa sig osv. men jag har ju inte märkt något än. Får se hur de blir idag. Jag ska inte påminna honom. Vi har bestämt klockan 17 att vi ska ses. JAG SKA INTE BEHÖVA PÅMINNA HONOM OM DET!! :)

Fast han har sina stunder ärligt. Förutom detta så är han världens underbaraste pojkvän !! Han har bara myror i brallan haha.

Älskar honom den myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback