70 talsfest :)

Var på 70tals fest för ett tagsen, i april eller nåt sånt har jag för mig.
Det var sjukt skoj.

Speciellt att jag vann 1:a pris för bästa utklädnad. Dock gällde det att försöka bli populärast på festen

<--- Sådär såg jag ut :)

 THE WINNER TAKES IT ALL :P

 Här e jag Nina, Syrran (till höger) och min kusin emelie ( hon som fyller 20 idag)







VAR EN RIKTIG NICE FEST FAKTISKT. 1 NOVEMBER ÄR DET ÅTERIGEN FEST, FAST DENNA GÅNGEN HALLOWEEN-FEST =)

FÖRRE HALLOWEEN FEST DOM HADE SLUTADE JU I KATASTROF, MEN DENNA SKA BLI SJUKT BAAAAAAALLLLL !

KANSKE VINNER DÄR OCKSÅ? FÅR HITTA EN RIKTIG HALLOWEEN DRÄKT SOM E RIKTIGT SCARY :P






Nu ska jag ha rast, äntligen :)
Tjing tjing barriiiiiiiiiiiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback