åååååh!

Blir så frustrerad !

Ringde Mehdi nyss, bara kolla läget osv. Vi tjöta en stund, sen frågade jag vad han ville hitta på idag. Då blir han ni vet typ, "aa men vi behöver inte bestämma det nu, vi tar de senare, ring sen. mm puss hej "

Jag vill verkligen inte verka som tjatig osv. Och jag är inte det heller. Men vafan, han måste inte säga att ja vi gör nåt då. han kan ju för fan säga neej ja kan inte idag eller vad som helst om det e så. Men han säger aa visst klart vi ska hitta på något då om de e så typ. Så beter han sig typ som om det är jag som bestämmer att nu ska han komma hem klockan 5 så ska vi hitta på något PUNKT SLUT ungefär. Men vafan, om inte jag föreslår att vi ska hitta på något så vem fan ska göra det då. Inte han iaf.

Han är hellre ute och åker runt i en bil och spelar upp alla pengarna på Jack Vegas, än att vara med sin flickvän.

Och som sagt, jag begär fan inte att han ska sitta hemma och trycka i en lägenhet med mig. Men iaf 2 dagar i veckan kan han väl umgås med mig innan kl 9 på kvällen. Han e ju inte hemma förräns typ 11-halv 12 ja mena, då sover jag liksom. Det kallar inte jag för att " träffas " direkt.  Plus att vi behöver inte sitta inne heller utan vi kan hitta på något, gå på bio, cafe, ut o gå. vadsomhelst.

Det var mycket bättre förr ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback