ajjaaaaa

Tog upp det med honom, och ser verkligen ingen anleding till varför jag inte skulle tro honom.

Men han måste visa att jag kan lita på honom att liknande saker inte händer igen.

Är trött på att gå runt och må dåligt och hålla saker inom mig.

Men, jag älskar honom. och jag vet att han älskar mig, han visar det hela tiden. men ibland så gör han saker som får mig att explodera bara. Han ser inte det felaktiga i det, men jag vet att han vet att jag menar allvar med det jag säger.

Och just verkar allt som att det ska bli bra.

Det enda jag behöver är bevis på kärlek och ett tecken på att allt verkligen är som det ska!

Varför skulle det inte vara det? Tror att jag bara inbillar mig saker bara för att jag är rädd att förlora honom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback