alla tiders ;)

Sitter nu hemma hos mamma med hennes gigantiska apple dator. Stor som fan är den, 24 tums skärm plus att det är ipod inbyggd och TV. 
Så är det när man har en mamma som är datanörd ;) Mer än mig tillochmed haha! det går, sanning!

Väntar på att maten ska bli klar. Och min fåtölj står mitt i vardagsrummet och bara väntar på att bli hämtad.... av mig såklart. Vet bara inte hur. det väger ju som helvete och är jävligt otymplig. (oj vad jag svor hehe ) 


Jag har hittat 2 st. kompisar som bor i USA. Dom flyttade dit 1998 tror jag att det var. Men jag har i alla fall hittat dom på facebook nu. Så jag ska visa kort på dom för mamma. men hon vägrar komma. Jag sitter här och ropar och ropar hehehe...

Ska gå igenom mammas garderob sen också. Hittar alltid något som jag tillslut får, när jag e här :) Snäll är min mamma ändå <3


Have a continued nice day, I know I will :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback