Audrina & LO

När Lauren åker til italien, lämnar hon Audrina & LO hemma själva. Förvånat nog går det riktigt bra, Dom går ut ocg festar tillsammans, äter lunch osv. :) Tycker det är riktigt roligt, och är glad för Laurans skull att det inte blev några intriger när hon var borta.

Att Audrina och Justin gick ut tillsammans med Heidi och Spencer, tycker jag inte är något fel. Audrina har inget problem gentemot Heidi. Om Lauren kan umgås med både Steph och Holly, måste faktiskt Audrina få umgås med Heidi, dom var dock kompisar innan Lauren och Audrina blev vänner.  Fast ärligt talat, verkar det inte som att Heidi & Audrina har nåagot gemensamt längre.

Stephanie Stephanie Stephanie, Hon kunde i alla fall väntat tills Lauren kommer hem och fråga. Egentligen så har inte Lauren något att säga till om, hon dumpade honom. Men!! Jag personligen hade inte velat att en av mina närmsta kompisar hade börjat dejta en kille som jag redan dejtat innan. Som en oskriven kompis-lag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback