Byte av bil.

Mamma har bestämt att byt ut bilen.

Från en Audi A4 -99

 fast en blå, hittade ingen,

Till en:

Toyota  Aygo



Vet inte riktigt vad jag tycker om detta byte. men tanke på att det är jag som kommer köra runt med den, när jag får körkort då :P




Jag var så sjukt nära att få körkortet, Men nu går mitt lemp ut den 20:e.

Men jag har redan betalat för att förnya det. Har bokat synundersökning och har fyllt i Hälsodeklarationen. Så det är inte mycket till som ska göras, bara skicka in papprerna.

Hoppas bara att jag klarar synundersökningen. Att jag har jobbat med datorer nu i 2-3 år,  har gjort att jag ser som en kratta på långt håll :(

Men äh, det ska nog gå bra. =) Har ju klarat den innan och har varken glasögon eller linser. Så, så farligt kan det ju inte vara, med synen asså.

Längtar tills jag slutarjobbet klockan 4 !

saknar min babe <3

Kommentarer
Postat av: M

Okej. Sorry att jag lyckades avslöja lite för mycket då kanske. Inte alls meningen. Jag är kanske lite av en nörd istället som hänger med alldeles för mycket. Nej sesong 6 går i USA för tillfället och har inte kommit hit än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback