Ett gott skratt förlänger livet :P

Hände en så jävla rolig sak idag på jobbet. Jag sitter på ett kontor med 2 andra personer, och de 2 andra, är anställda av Manpower, så Var det en kvinna i 50 årsåldern, Skit trevlig asså, lite snbbig så överklass :P,  som var här idag och skulle sitta med för att ser hur det går och att dom skickat ut rätt personer osv osv.

Men när hon skulle gå hahahah.. jag doooog av skratt !!
SÅ SNUBBLADE HON, OCH RAMLADE! MITT PLADASK PÅ GOLVET! asså jag visste inte vad jag skulle göra, jag tog ett djupt andetag och knep ihop för att INTE börja as flabba !! Så jag satt där medans hon försökte kravla sig upp. Och tillslut kom hon upp och sa, "oj då, det var mitt fel, vet inte riktigt vad jag snubblade på.....? ". Så efter att hon gott, slappnade jag av och började as flabba. Kunde inte sluta, Var tvungen att tänka på något allvarligt. Så jag började tänka på att jag måste städa hemma osv.

Men ca. 20 min. senare gick jag in till Therese, så började jag as flabba igen för jag skulle berätta det. Hon skratta nog mest för att jag skrattade, man måste nog se det framför sig för att fatta de roliga! :)


Har inte skrattat så mycket på länge, har liksom inte funnits något att skratta åt.. Men då asså, herrejääävlar vad ja garva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback