fick precis en idé !!!!

Fick precis för mig att jag ska färga håret idag kanske ? Funderar på att blondera det. Färga kanske svart underhår ? Tycker det är sjukt snyggt.

Men har lite hinder ändå faktiskt:

  • Har brunt färgat hår nu, det kommer bli typ oranged ?
  • Kanske inte passar med svart underhård eftersom att jag har inte sådär jättelångt, om man drar i det så e de lite längre än axlarna.

Funderar på att skita i de svarta, de kan man göra efteråt.
Kanske om jag blonderar först en slinga i bakhåret, ser hur de blir. färgar resten ( om det blir OK såattsäga) och efteråt lägger i blonda slingor också. Kanske blir bra ?

Fan jag vet inte om jag vågar. ska jag kommer till jobbet imon då med missfärgat hår ?
Utomhus kan jag iaf ta på mig en mössa ba, men inom hur. Sätta upp håret, men de märks ju ändå liksom.

Messa precis carro och frågade vad hon ska göra idag, kanske hon kan hjälpa mig ?
Hon har inte svarat än.....

Får tänka en stund te !  Men jag vill ja vil ja vil l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback