Fredag ! :)

Äntligen äntligen äntligen

Fredag!


Ännu en jobbvecka har passerat, och nu är det helg! Har även fått in lite kosing på kontot idag så något skoj kommer jag nog hitta på. Har planerat lite med Lovisa & Challe att vi ska ses och göra något.
Och imon ska jag hitta på något med Mehdi, han fick ju välja dag, och han tyckte att Lördag passade bäst.

Det är ju bra, för då är vi med varann, hela lördagen dag, kvällen, natten och hela söndagen. Kommer bli mys mys mys och förhoppningsvis lite alkohol inblandat med  :)

Jag sa det till han också =P Och det tyckte han lät jätte bra!! Är glad nu att allting äntligen har blivit kanon igen :)
Men nu är det Fredag kväll dock, och får väl hoppas att han inte gör mig besviken igen, nu när han har varit underbar hela veckan, som vi alltid hade det förut. Det är det enda jag vill.

<3 I love you my darling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback