Friday night

Ligger hemma i sängen nu och väntar på Vivi så ska vi gå te backaplan. Hon behövde ett par skor och jag är hungrig på paprika....baguette med havsröra :)

Igår var rikigt roligt faktiskt. Jag var så sjukt trött efter jobbet och ville bara sova.. men de gick inte så bra så fick förbli trött. Förfestade hos Carro med Carro, Vivi, Natta & Jessika. Sen gick vi till Trädgårn. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde. Carro är sjukt rolig när hon är full.  Hon blir så blåst på nåt  sätt hahaha :)

Ibland undrar jag hur jag tänker haha. Är typ schizo... Fast å andra sidan är det inte konstigt eftersom saker och ting har hänt. Men men... Allt är perfekt och jag är glad :) <3

Måste upp ur sängen nu och ta på mig lite kläder så att jag är klar tills Vivi kommer. Hon hatar att vänta på mig som hon alltid får göra. Men jag tror att det är hon som är snabb, inte jag som är långsam haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback