Helluu

Igår, efter jag varit hos mamma, kom Mehdi & Pelle och hämtade mig. Så åkte vi till Utby för dom skulle käka. kebaaab.. mmm blev läskad men smakade inte ens. inte ens lite.  =) Cred cred cred.

Sen körde vi 2 tjejer till partille centrum. Så träffade vi Daniel & Faraz. Var i Brodalen och tjöta lite.
Sen ville jag åka hem! Då var klockan halv 11. Så vi åkte hem.

Kom hem, gick in i dushen med en gång. Skulle ta en snabbdusch  men det var så sjukt gött och stå i asvarmt vatten!! :)

Tog på mig pjamas och kröp ner vid min älskling som redan lagt sig.  Han klagade på att mitt hår var blött, så att det kliade på hans arm. hahaha..

Ajja, jag skulle ju ändå borsta håret och göra en fläta, ta en cigg och sen borsta tänderna innan jag la mig för att sova. Plus att Mehdi skulle duscha innan han somnar.

HA ! a vesst änna. Vaknade halv 7 imorse istället. håret såg så sjukt roligt ut... Ni som känner mig, tänk mitt hår. Blött oborstat, och jag somnar så. hahahha Kunde inte ens borsta det och det tog så sjukt lång tid att platta det imorse. hahah


Ajja, gårdagen var helt OK i alla fall. =)  HEJ HOPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback