ingen thai :(

Naa de blev  ingen thaimat idag iaf :(

De andra skulle till Kopparn, så vi hängde med dom dit istället. men det var också gott. Åt kött med stekt potatis och någon sås. Det hade varit gott med lingonsylt till, men hittade ingen tyvärr. Kunde inte med att fråga.

Som när jag jobbade på schenker, ville jag alltid ha lingonsylt till maten. Så tillslut behövde jag inte ens fråga längre, utan hon hämtade den till mig automatiskt. Mycket trevligt & bra! :)


Kom på det, att det är lite spännande att inte veta vad jag ska göra ikväll. Jag brukar alltid veta allt typ 1 vecka i förväg att på Fredag ska jag.... aa till exempel. Men ikväll blir det som en överraskning. Funderar på ingen alkohol iaf!! Om ja blir bjuden, kanske. men itne annars. måste spara pengar och man behöver faktiskt inte dricka varje helg. haha intalar och peppar mig själv att sluta dricka ungefär, men vafan, det är fredag och man lever bara en gång, tror jag(!).

Ha en bar Fredag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback