inte för att vara den som e den....


haha kunde inte hålla mig med rubriken. Har inget med inlägget att göra, är ett internskämt bara. Sägs alltid, asså verkligen ALLTID, så på fyllan i min omkrets =)

Det var faktiskt längesen jag gjorde något riktigt roligt på en helg. Men denna helgen ska iaf bli bra har jag tänkt. har inga direkta planer men ändå. =)




igår i alla fall.

Mehdi hämtade mig vid 4. Så åkte vi hem för jag var tvungen att fixa lite saker snabbt, Så hade ju min syster glömt sin mobil på jobbet, så jag skulle vara snäll och lämna den till henne,kvart över 4. Men när jag var där (halv 5) kom jag på att jag glömde den hemma, när jag vara hemma snabbt emellan bara då.

Anledningen är att, mamma ringde till hennes telefon, trots att hon visste att jag hade den, Så vi tjöta lite och sen la ja den på byrån, och såklart glömde den.

Så, vi åkte därifrån, till Mölndal, mötte upp Pelle och åkte med han och lämnade av lite saker på Dancing Dingo som är en bar inne i stan, han jobbar på Box delivery, som numera heter Bring express, men i alla fall, sen åkte vi tillbaka till Mölndal för att Mehdi skulle fixa med sin bil. Efter massor med av med däcken, på med däcken, av med däcken, gasa lite och skruva lite. Så åkte vi äntligen för att äta. Hungrig som fan var jag.

MC'DONAAALDS :P Åt en Bacon Mc'feast Deluxe :) Mycket mycket smarrigt :)



Åkte därefter till min syster för att lämna nyckeln, så att hon, om hon ville kunde åka hem te mig och hämta sin mobil. Kom senare fram att hon inte orkade, åkte därför dit heelt i onödan. :( men va gör man....

Åkte tillbaka till Mölndal då mehdi skulle börja polera en bil. invändgt och utvändigt. Jag hjälpte faktiskt till denna gången :)

Dammsög inne i bilen hjälpte att shamponera bilen utanpå :) Kände mig riktigt hjälpsam. Annars brukar jag bara sitta på en stol, ta en cigg, lyssna på musik. Och avbryta honom med något jag bara mååååste berätta just NU!

thats my day, how was your day ?


Over and out, >Mickan<


Kommentarer
Postat av: M

Ja precis. Jag menar om jag inte ville veta skulle jag ju inte fråga.. Men ofta är den andra ganska road av att jag bara frågar och vill veta vad som händer när den andra redan vet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback