Jobb

Söker jobb som fan.
Här jag jobbar nu är ju bara tillfälligt. kanske kommer vara kvar här 3 veckor till, om inte mindre.

Måste verkligen ha jobb rullande hela hela tiden för att ekonomin ska gå runt. Har hyra, räkningar och massor att betala.

Skickade in en ansökan till ett cafe imorse, mest på skoj. Fick svar nästan med en gång. Hon tyckte min ansökan lät intressant och frågade om hade möjlighet att provjobba redan nu i denna veckan.

Egentligen tar jag ju vilket jobb som helst, har ju inga förpliktelser att stanna här liksom. Kan ju sluta när jag vill.
Men saken är jag måste ju få veta vad jag kommer få i lön. Med tanke på som sagt att jag har massor och betala. Räknade på att jag måste iaf ha ut minst 10 000 i månden för att jag ska klara mig.

Svara på hennes mail gjorde jag. tackade för erbjudandet och frågade när och vilken tid osv jag skulle provjobba i såfall  typ. Tänkte att när hon svarar på det mailet, då kanjag fråga om lön och arbetstider osv.

Vet endast att det är tillsvidareanställning, heltid (40tim/veckan) och fast lön.

Vill inte vara framfusig eller så, men vafan, måste ju veta. det förstår nog hon också.

Men har ju inte fått svar än :( Jag svarade vid 12 tiden typ. 2 timmar seanre har hon fortfarande inte svarat.. är nyfiken som fan..

Det tar bara 14 min. med vagnen dit hemifrån mig :) Det är nice.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback