Jusste

Tjena Tjena!

Igår var riktigt trevligt. Mötte Lisa utanför mig, så gick vi till Willys och handlade mat. Tog sjukt lång tid innan vi kunde bestämma oss vad vi ville äta men tillslut så kom vi på det ;)

Vi åt kyckling som var delad i "tärningar", dränkta i CitronOlja och massa massa massa olika kryddor. In i ugnen och i slutet på med Feta ost...... Till detta hade vi Ris och Cremefresh, Tomat & Basilika. Helt otroligt gott var det :) Rekomenderar jag verkligen att testa, det går fort att göra också :)

Efter vi hade ätit, skulle jag in och duscha i super-duper-mega-duschen med massage, radio, ånga och vattenstrålar från alla håll och kanter och tak! Ville verkligen inte gå därifrån, hur ballt som helst. Måste ha blivit extra ren haha !

Efter detta la vi oss i mammas sköna hästensäng med massage osv. skulle kolla på film, Something new hette den. Jag såg ungefär 15 min på den innan jag somnade. Var så otroligt trött, vaknade igen att älsklingen ringde. prata lite med han, kollade på filmen typ 5 min. innan jag somnade om. Vaknade upp som om jag sovit världens skönhetssömn ! Saknade bara att inte vakna upp brevid min älskling!! ♥

Men han kom och hämtade mig och körde mig till jobbet! Säger ju det, världens snällaste!!!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback