Last day @ work

Japp, nu sitter jag här återigen, fast denna gången är det sista dagen. Som sagt, så var detta bara ett tillfälligt jobb så imorgon är jag återigen hemmaliggandes i sängen till klockan 2 och bra måååår :)

De som känner mig, vet att jag absolut inte har något emot att ligga hemma och bara slappa hela dagarna. Fast klart, även jag klättrar på väggarna efter ett tag.

Får hoppas att jag får det nya jobbet nu då. Ska provjobba på Fredag, så får jag veta nästa vecka om jag får jobbet eller inte. Men det ska nog inte vara några problem, inte för att vara den som är den, men jag är ingen svår människa, och det är ganska svårt att INTE tycka om mig ! haha... Det är faktiskt sant.

Fast Marie sa nyss, att hon kanske har lite jobb till mig imorgon också, men jag vill sova imorgon! haha, latmasken.



HAHA, denna bilden är as rolig, om man var med när det hände då asså... Detta är taget utanför mig, fast där jag bodde innan. Jag och Carro kände oss lite ensamma.... 
VÅRAN NYA VÄN MASKEN ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback