Måndag igen...

Nu är det måndag igen. (äntligen?)

Sitter på jobbet och dricker kaffe.

Helgen har varit lite blandad, både bra och dålig alltså.

I fredags var jag hemma hos carro och drack, spelade buzz och sjung singstar. =) Det var mycket trevligt. Sedan gick vi ut. Skulle möta min kusin och hennes vänner, men när vi kom dit sa hon att det var typ 2-3 personer där så att det inte var värt att gå in. Så jag carro becka och Miralem stack till Nefertiti i stället. det var helt OK. Kom hem vid halv 5 och då började jävla skiten.

Orkar inte skriva vad just nu, men kände iaf att enough is enough. 


På lördag kväll åkte jag hem till Dea där dom satt och drack, kände inte för att dricka så förblev nykter. sen blev alla skitfulla och jag villle åka hem. Så Lovisa kom och hämtade mig var hemma typ kvart över 11. Somnade direkt och vid halv 2 typ kom Mehdi hem. Då gick jag upp igen och lyssnade på hans fyllesnack haha..

Igår, (söndag) Vaknade vi vid 11 typ, låg i sängen, spelade tvspel, kollade på TV. Planerade hela tiden att vi skulle gå upp och städa men det blev aldrig av. någon gång där vid 2 tiden, gick jag upp och kokade snabb makaroner och stekte falukorv ochn ägg. Åt vi det, sen tillbaka till sängen igen. Båda somnade vid halv 4 typ, vaknade vid 10 över 7. Fy fan, Vid halv 8 gick vi upp och började städa.

Mehdi diskade och jag bytte sängkläder, och vek alla mina kläder och la in dom i garderoben.

Men ändå såg de ungefär lika stäkigt ut som de gjorde innan vi började....... =S

Vid 9 stack vi ut. Mötte Brahim och Daniel. Brahim fyllde år igår. Sen åkte vi och käkade på odinsplatsen och sen åkte vi hem igen.

La oss me engång och jag somnade iaf inom 20 min. Vet inte när Mehdi sommnade, har glömt att fråga. Misstänker att han spelade tvspel efter jag somnat. För han " måste " ju ha fler stjärnor än mig :P "

Det känns bra nu igen, men känner att jag inte kan lita på dig riktigt, att du har förstått vad du gör för fel, eller att du ska bättra dig.

I love you too much for letting you go.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback