Melt all my heart away with a smile

Jag har verkligen världens underbaraste kille ♥ Jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag tycker om honom och hur mycket det betyder för mig att han finns i mitt liv ! Jag vet att jag kan vara lite "jobbig" eller "tjatig" ibland, men enda anledningen är att jag saknar honom när han inte är hemma och att det har hänt, dock en eller två gånger, att jag inte fått tag på honom och inte vet vart han är. Och det är klart att det gör att man blir rädd ibland, rädd för att förlora den man älskar. Innerst inne vet jag att jag inte kommer förlora honom och att det inte är något att ens oroa sig för, men med tanke på vad jag varit med om innan, så kan jag inte hjälpa att jag tänker dumma tankar ibland. Och ärligt talat, det finns inget bättre än att bara ligga och mysa framför en bra film med honom. 

Du är det bästa som finns!!
Älskar dig så otroligt mycket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback