Nät-shoppingberoende, jag? va? nääää aldrig

Hmmmmm Ja! asså det kliar i fingrarna. Vill bara klicka in mig på hm.com och beställabeställabeställa.

Pappa blev vansinnig varje gång jag beställde, tillslut fick jag åka hem te pappa varje dag den veckan jag visste att fakturan skulle komma. Då minn post kom dit då, och inte hem till mig.

Men han kom på mig varje gång. Och tillslut var jag tvungen att sluta. Varje slutet på månaden gick jag in och beställde kläder för typ mellan 1000-1500 :-

Hur käckt som helst att man betalar månaden efter, precis vid löning o allt :P

Sen tillslut la sig tilloch med Carro i. För att hon visste att jag egentligen inte hade råd. Jag slutade beställa i typ februari-08 tror jag det var. Men förrförra månaden beställde jag igen. Och fick senaste räkningen på 985:- Då fick min pojkvän syn på det, och tror ni inte att folk har skvallrat så nu kan jag ändå inte beställa kläder.

Men jag beställde 3 böcker igår. Det kan dom inte säga något om. Helt onödigt ja vet, men visst är det så jäävla roligt att få paket på posten?  :) :)

Staaaaaaaaaaaaaaay wiiiiith meeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback