Not good !

Vi bestämde klockan 5. JAG ringde honom vid halv 3, då sa han att han kommer nog vid halv 6 istället. OK, sa jag. När klockan är 5, ringer jag för att se om jag ska börja med maten. Då säger han att han har suttit i bilkö i en timme. (utan att ens höra av sig och säga det. tänkt så hade jag inte ringt, då hade jag suttit hemma och väntat med mat och undrat vart fan han e ngnstans. )så att han nu är på väg till Mölndal. OK, sa jag. Och antog att han bara skulle dit och antingen få sjuts hem eller få låna bilen. 

20 i 6 ringde jag för att se ungefär när han kommer, så att jag kan börja med maten, för tanken var att vi skulle göra det tillsammans. aa ja vet inte sa han då. så ja ba; aa men tar det en halv timma, timma..... neeej, en halv timma typ. Okeej sa jag. Så jag började.

1.5 timma senare kommer han hem. Oj förlåt att det blev så sent.
 Fortfarande utan att höra av sig. Så tycker han det är jobbigt att jag säger till han om det och att jag är irriterad..

Han måste faktiskt skärpa sig nu. Sånt här går jag inte med på. Man är 2 i ett förhållande. Det känns som att det är jag som har förhållande med han 100% och han har det ibland, typ uppdelade 30% när det passar honom.

Sista chansen för honom nu att bättra sig. Annars vet jag inte vad jag ska göra  !!!







Your words make me whole again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback