på lunchen idag...

På lunchen idag ska jag köpa med mig mat och gå ner till kajen och sätta mig för att äta. Therese är ledig idag pga att hon behöver plugga. Hon läser ju sitt examens arbete nu samtidigt.

Therese är min syster har jag nog glömt att nämna. Vi är för tillfället på samma jobb :)

Det är riktigt skoj faktiskt.....  ! :D

Fast idag är hon ledig som sagt.

Lovisa skulle ringa också efter att hon varit hos tandläkaren. ringde henne förut nämligen och föreslog att vi skulle luncha ihop idag. Men som sagt, hon skulle till tandläkaren. Hoppas hon kan komma förbi på en cigg iaf :) hade varit trevligt...

2 min. kvar till lunchen. :) mmm.. (fast är inte såå hungrig, köpte en macka som frukost för typ 1.5 timmesen. Blir nog en sallad eller soppa eller ngt idag ! :) 

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback