Saturday night booowl ;)

Efter mycket fram och tillbaka, hämtade Jag & Mehdi tillslut Malin i Majorna, Elin i Fräntorp, köpte pizza och åkte hem till Daniel och började dricka...Sen åkte vi och bowlade. Vi hade ju slagit val, jag & Mehdi 500 :- om vem som skulle få flest poäng. Självklart vann jag över honom, men kom dock 2:a på själva bowlingen. =)

Efter detta åkte vi in till stan, Gick till trädgårn, igen. haha! Men det var helt OK.




Vi sov hemma hos Daniel så vid halv 12 åkte jag & Mehdi till Mölndal för han skulle göra nåt. Jag körde faktiskt bil, helt själv. haha. Ett par 100 meter bara men ändå. Det var roligt faktiskt, har aldrig kört när jag sitter heeelt helt ensam i bilen. :)

Efter detta åktevi in till stan, skulle äta på warehouse men det var borta :( Dom ska öppna Stadium där istället, helt onödigt!! Så vi käkade paste buffe istället. det var gott som fan :) Sen skulle vi bara och duscha osv så skulle Mehdi åka hem till sin bror, men vi somnade. Vaknade vid halv 8 igen.... Då var jag hungrig igen haha. Så vi gick upp och åkte till stan, käkade på Subway. Mycket gott fast det hade räckt med en halv för mig, för slängde halva hehe. Mättsamt.

Sen åkte vi hem och kollade på Andra avenyn. somnade gött sen ! Men vaknade inte likte bra faktiskt. Är fortfarande heeelt döööd känner jag..




Ikväll ska jag nog hem till Mamma och kolla på film med Lisa ! och spela lite Wii,,, tanken var att jag skulle sova där, men vettefan om jag pallar det.. Det e ju bra om Mehdi hämtar mig där sen, så kan vi ta hem fåtöljen. (Fan va svårt det var att stava till "fåtölj" )


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback