Saturday night bowl

Bowling blir det imorgon. Niiiice :) Det verkar som vi blir ett par stycken ändå! Är i alla fall 8 st. som är helt säkra och några som är tillfrågade men inte bestämt sig ännu.

Vi ska nog äta på resturang vasastan innan bowlingen. Därför hade det varit ganska bra att veta vilka som ska med, alltså hur många vi blir med tanke på att vi måste boka bord och bana.

Och efter det blir det utgång.
Får passa på denna helgen för sedan kommer min ekonomi inte tillåta mig att gå ut mer, denna månaden.




Slutar jobbet om en halv timma. Ska bli såååå skönt att komma hem och ta de lite lugnt en stund innan fredagkvällen sätter igång :)

Egentligen har jag och Mehdi slagit vad om vem som vinner bowlingen, 500 :- Jag har nämligen skrytit om att jag är så jääävla bra och gör bara strikes hela tiden. Det är faktiskt inte sant, jag ville bara göra honom lite nervös inför att vi ska bowla tillsammans för första gången :)




ÄLSKAR DIG MIN MEHDI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback